maanantai 20. toukokuuta 2013

Haastetta pukkaa

Oon superhuono muistamaan vastata saamiini haasteisiin, mutta nyt kun käsillä sattui olemaan sopivasti luppoaikaa kun haasteen Bobby Jean / Heidiltä sain (tänks!), niin eiku toimeks!

Ideana on vastata haastajan eli Heidin laatimiin kysymyksiin, keksiä omat viisi kysymystä ja laittaa haaste eteenpäin. Aattelinki olla nyt niin mälsä tyyppi, että jätän omat kyssärit tekemättä ja vastaan vaan Heidin kysymyksiin. 



1. Kerro yksi käänteentekevä hetki elämässäsi, pieni tai suuri. Mitä siitä seurasi? 
- Mieheni oli lähdössä eräänä päivänä lenkille ja kannusti muakin liikkumaan. Pidin itselleni tanssitunnin (eli raivasin olkkariin tilan, laitoin spotifystä musiikkia ja jorasin ankarasti itsekseni tunnin verran) ja siitä sen sitten voi sanoa lähteneen. Saatoin myös samana päivänä lukea puhelimeen ladattavasta kalorilaskurista jonkin roskalehden nettisivuilta ja kas, omien mahdollisuuksien ja liikunnan tuoman hyvän olon tajuaminen sai mut yrittämään. Ja sillä tiellä ollaan edelleen. Sitä ennen en liikkunut yhtään, söin ihan hirveän huonosti ja olin paljon huonommassa kunnossa kuin nyt. Enää en voisi kuvitellakaan palaavani niihin elintapoihin. 

2. Mistä suutut takuuvarmasti? Vaihtoehtoja saa olla useita, jos kiukuttaa. :D 
- Ilkeistä ihmisistä. Eläinten rääkkäämisestä. Siitä, ettei anna mun nukkua (:D)

3. Mitä mielipidettä piilottelet, eli mitä et ole vielä uskaltanut sanoa ääneen/vältät sanomasta ääneen ja miksi? Nyt saa ja pitää sanoa! 
- Voi apua. Oon aika hajuton ja mauton ja väritön. Ja tylsä? Mulla ei oo mielipiteitä. Oon se semmonen "ihan sama"-tyyppi. No ei kai, mut en kyllä nyt yhtään saa mieleen mitään asiaa, jota en oo uskaltanut sanoa. Sori!

4. Kun lapsena tai nuorempana mietit tulevaisuuttasi, missä kuvittelit olevasi iässä, jossa olet nyt? Millaista elämää luulit eläväsi, vai elätkö ehkä juurikin sitä? 
- Oon nyt 23. Olin ehkä aatellut, että oon oikeissa palkkatöissä, opiskellut sellaisen ammatin itselleni joka kiinnostaa. Että oisin päässy paikkoihin, tehny jotain merkittävää. No, en oo saanu aikaan mittään noista, mutta toivottavasti siihen on tulossa muutos! Emmää silti sano, että elämä ois menny jotenkin huonosti tai että oisin tyytymätön - toki se ois mukava, että kuun lopussa ois enemmänki kuin kaks euroa tilillä, mutta oon mä pärjänny näinkin. Ja oon onnellinen, se kai se pääasia on?

5. Mitä teet, kun kukaan ei ole näkemässä? Pakko mainita ainakin yksi asia! :)
- Laulan, kovaa ja korkealta. 

1 kommentti: