keskiviikko 13. helmikuuta 2013

At-siuh.

Päivän treenivinkki:
Hankkikaa hirvittävä flunssa 
ja aivastelkaa n. 5 minuutin välein raivokkaasti. 
Takuuvarmasti saa vatsalihakset kipeiksi 
ja niskan jumiin.

Jep. Hammassärystä selvittyäni onnistuin vilustuttamaan itseni. Pahinta on ollut, etten oo pystynyt edes lepäämään kunnolla, sillä töissä on niin hektinen meno päällä, ettei ole ollut varaa olla pois. Vaikka oon vaan harjoittelija! Mutta vastuutahan mää halusin ja sitä tosiaan sain, eikä kukaan mua edes töihin pakottanut vaan omaa jääräpäisyyttäni ja tyhmyyttäni oon siellä kipeänä heilunut. Ollaan valmisteltu yhtä tapahtumaa, joka oli siis tänään. Huomenna mulla ei oo muuta velvollisuutta kuin maata peiton alla ja levätä. Ja näimmää teen. Nää pari päivää oon elänyt buranalla, mutta huomenna mä teen todellisen palveluksen itselleni ja vain olen.

kuva

Itse suosin myös varpaiden päälle käpertynyttä Leeloa. Lämmittää mukavasti.
(Mahtava muuten tuo Mischiefchampion! 
Odd drawings make you happy, true dat! Kantsii tsekata loputkin kuvat.)

2 kommenttia:

  1. Voi kurjuus! Toivotan sinulle lepoa ja pikaista paranemista sekä ihanaa ystävänpäivää.

    VastaaPoista