keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Kis kis kissanpoikaa

Oon nyt spämmännyt vähän joka puolella kissajuttuja ihan ärsytykseen asti, mutta en aio lopettaa vieläkään! Lupaan kyllä, että tulevissa postauksissa puhun muustakin kuin kissoista, mutta mun on ihan pakko jakaa nää.

Meikän suurin huoli toisen kissan ottamisessa oli se, miten Leelo tulisi suhtautumaan pentuun. Mun huolehtiminen oli kuitenkin ilmeisen turhaa, sillä jo parin päivän jälkeen Leelosta ja Unskista Kiivasta (nimi päätetty kertaalleen, mutta tällä kertaa pysyvästi, toivottavasti...) tuli ystävykset. Tässä todiste, jonka sain kuvattua eilen, kun saavuin töistä kotiin:



(Käytin ammattitaitoani ja tein tän pätkän windows liven elokuvatyökalun avulla viidessä minuutissa. Huomatkaa laadukkuus...)


Tuitui! Tää jatkuva ihastelu ja "aaww":ittelu käy aika rankaksi pidemmän päälle. 

4 kommenttia:

  1. Oi kuinka ihania! ♥ Eikä nää kissapostaukset ainakaan minua haittaa yhtään.

    VastaaPoista
  2. Oi ei tuota videota katsellessa kyllä sulaa sydän ja järki lähtee! Aivan ihania kissoja sinulla, ja kaveruksiakin vielä :) Minulla on myös täällä kotona yksi kissakuningatar, kissat vaan on <3 Kivanoloinen blogi sinulla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kissat on <3 :') ja kiitti! Rapsutuksia kissakuningattarelle! :)

      Poista