keskiviikko 6. helmikuuta 2013

one two three

Mikä olisikaan parempi aika aloittaa uusi blogi, kuin ollessaan kipeänä kotona? Istun miljoonan viltin sisällä, palelen ja voivottelen kipeää leukaa. Kävin eilen hammaslääkärissä ja hammaslääkärikammoisena olen edelleen pienoisessa shokissa traumaattisen kokemuksen jälkeen. Pahin on tosin vielä edessä, sillä eilen sain vasta ensiapua - jossain hamassa tulevaisuudessa tämä ongelmia aiheuttanut hammas riistetään multa pois kokonaan. Hammasta en tuu ikävöimään, mutta enpä odota sen repimistäkään kovin suurella innolla. 

Ajatus uudesta blogista syntyi jo jokin aika sitten. Kiinnostus keväällä 2011 perustamaani blogiin hiipui pikkuhiljaa ja omalla tavallaan se tuntui jumittavan myös minua. Aiempi blogini keskittyi elämäntapamuutokseen ja laihduttamiseen, mutta kuten niin monilla muillakin, hieno alku tyssäsi varsin nopeasti. En silti koe epäonnistuneeni, sillä löysin elämääni liikkumisen ilon ja hyvät perusteet terveellisempään elämään. Tavoitteenani on edelleen päästä ihannepainooni, mutta tällä kertaa en aio uhrata muuta elämääni sen takia. Siksi tämä blogi. Tänne aion kirjoittaa elämästäni, ja kaikesta mitä siihen kuuluu. Koska minä olen: 32 flavors, and then some. 


Kuvat blogissani ovat omiani, ellei toisin mainita.

4 kommenttia:

  1. Jos yhtään lohduttaa, niin ainakaan viisaudenhampaiden poisto ei tuntunut missään. Ei sattunut missään vaiheessa, eikä muutenkaan ollut kovin paha juttu. Tikit hiukan kutitti, mutta kyllä sen kesti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, hyvä tietää. Ite oon niin herkkä näiden hampaiden kanssa, että oon varma että itken seuraavat kaks viikkoa operoinnista jossain peiton alla. :D ja eivät ees aio (välttämättä) repiä viisaudenhammasta vaan ihan normihampaan. Yhyy!

      Poista